2008. április 29., kedd

Szívlufi/hearts /Herzen




Találtam ma egy kis maradék anyagot és hát már ki akartam próbálni a festett fonalaimat, szóval belevetettem magam és ezt a 2 képecskét készítettem. Nagyon szupik az általam kerált fonalak :) A bordós lila is frankón 3 színű lett, de a gépem sajna nem tudja megjeleníteni.
Ahogy készítettem ezt a kis képecskét eszembe jutott, hogy 3 szülinap itt kopogtat az ablakon én meg csak üldögélek a babérjaimon... A 3 személy nagyon örülne egy egy kézimunkának, így most belevetem magam és varrok gyorsan pár kis képecskét. Remélem sikerül befejeznem még a szülinapi bulik előtt.

6 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon aranyos lett ez a kicsi kép! Örülhetnek az ismerőseid! Én is szívesen vennék ilyen szép ajándékot! :)
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek lettek!A fonalaidon is szépen látszik a szinátmenet!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm nektek :)
    Szerintem is szuper lett ez a kép, még akkor is, ha nem egy nagy munka.

    Carmen!
    Jövő héten ( a héten ajándékokat varrok) lesz időm és készítek neked is egy ilyen szívlufis képet :)
    Kérem a címed a mailomra: lilang@citromail.hu

    VálaszTörlés
  4. Ezt nem mondod komolyan!!???? Megőrülök! :)))
    Te nagyon kedves vagy! De nem is tudom elfogadhatom én ezt ??! Nem is ismersz és ...és egyszerűen nem is találok szavakat...komolyan nem semmi vagy hallod! :)

    VálaszTörlés
  5. Persze, hogy elfogadhatod. Nem egy nagy munka és majd keretet szerezz hozzá, mert az per pill az nincs.
    Úgyhogy kérem a címed :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik ahogy fested a fonalakat, meg az anyagokat:)
    Megkérdezhetem mivel fested őket?
    Ez minta nagyon aranyos:)

    VálaszTörlés