2008. április 30., szerda

Fonal festés/Own painting / Einigen anstrich


Ma festettem kékes fonalat nagyon szupi lett csak hát a képen nem látszik a szép világoskék :(
ki is próbáltam felhőket alkottam belőle és meg kell mondanom, hogy jó lett :) Tisztára mint az igazi felhők :)
Aztán maradt festék a fű festése után és gondoltam nekiesek mégegy fonalnak is csak úgy pihenésképpen. Csodaszép lett a zöldes fehér is :)
Ha lesz egy kis időm akkor majd csinálok olyant, hogy a fehér fonalat teljesen megfürdetem a festékben, ekkor kap egy enyhe színt és ezután még itt ott rámegyek egyre sötétebb és sötétebb színnel. Kiváncsi leszek az eredményre.
Tetszik ez a fonalfestős dolog :)

2 megjegyzés:

  1. Látom nagyon bejön neked ez a festegetés,nagyon rákattantál,de ha egyszer ilyen jól megy!:) Miért is ne!?

    VálaszTörlés
  2. Igen elég jól elvagyok festegetés közben :)
    Szeretek alkotni és mivel csúcs szuperül mutatnak a vestett fonalak, hát gyakran fogom ezentúl használni őket.

    VálaszTörlés