2008. április 26., szombat

Festés

Ma megpróbáltam befejezni a kis halacskás képemet, hát nem jött össze. Már nem sok van hátra belőle, de már nem állok neki. Holnap is lesz nap.
Viszont kreatívkodtam egy kicsit. Már régóta izgatta a fantáziám a fonalfestés, de valahogy nem jutottam el a megvalósításig. Ma viszont a tettek mezejére léptem. 3 motring sárg, 3 motring fehér és 1 motring barna fonalat festettem meg. A barnát bordós foltosra, az egyik sárgát arany foltosra, a fehéreket lilás-bordóra és a maradék 2 sátgát a rózsaszín 2 árnyalatával pacsmagoltam be. Elsőre nem is lett rossz, sőt... nekem tetszik. Már alig várom, hogy kipróbáljam őket valam kis mintán. A 3 fehéret a kelta szív minához készítettem, de lehet, hogy máshoz használom fel... majd meglátom még.
Képeket holnap készítek természetes fénynél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése