2008. április 30., szerda

Kutyika/dog/Hund


Na szóval kitaláltam, hogy varrok egy kiskutyát az egyik ajándékozottnak, mert szereti az állatokat és ez a kis pamacs nagyon aranyos. Megcsináltam, szuper lett, ( a takarójához a festett fonalakat használtam) de keretbe rakva nem tetszett... Hát gondoltam festek fonalat és csinálok neki szép kékesfehér felhőket. Na megfestettem a fonalat, kivarrtam a felhőket, de még mindig nem tetszett. Na gondoltam kéne valami fűféle is a kutya alá, de varrni már nincs időm, úgyhogy jött az ötlet: festés. Megcsináltam, festettem fűszálakat is, megint bepróbáltam a keretbe, de nem jó. Túl nagy a keret. Szóval nem marad más lehetőség találnom kell egy kisebb keretet.

2 megjegyzés:

  1. Légyszíves mondd el nekem,hogy ezt a kutyás képet most kivarrtad,vagy nem ,magyarázd meg nekem.Nem bírok rájönni,hogy a felhőn kívűl most a többi is varrva van -e vagy csak festve?

    VálaszTörlés
  2. A kutya és a kis pokróva ki van varrva a felhőkkel együtt :)
    Az alsó zöld rész van csak festve.

    VálaszTörlés