2008. április 28., hétfő

Állatságok

Ma lazítok. Semmi varrás. De, hogy hagyjak is valami marandandót itt, hát hozok pár videót amit a tropicariumban készítettem még 2 éve.
Kedvenc halam a vasalóhal (nem mutatkozott be, ezért én elneveztem) Első látásra szerelem volt ez a halacska. Iszonyatosan mozgékony, szépséges és olyan mit egy vasaló a lapos hasával :)

Cápa. Nagyon közel merészkedett, kiváncsi volt mi van a falon túl :) Órákat tudnék üldögélni az akvárium előtt nézve ezt a sok szép tengeri állatot. Láttunk cápaetetést is vagyis inkább cápatömés volt, mert enni nem nagyon akartak. Túl jól vannak tartva :)

2 megjegyzés:

  1. Az én férjem az egyik "cápatömő". Nagyon szereti őket. Remélem, jól érezted magad.

    VálaszTörlés
  2. De jó a férjednek!
    SZuper lehet az ilyen munka :)
    Én is imádok minden tengeri állatkát és annyira jól éreztem magam mikor először voltunk, hogy azóta többször is mentem már :)

    VálaszTörlés