2008. október 9., csütörtök

Csere/swap/Austausch

Katával cseréltünk. Ő küldött nekem sok hímző fonalat cserébe én készítettem neki egy meglepetés csomagot. Ha odaér hozzá a csomag, akkor majd mutatom, mit küldtem neki.


We bartered with Kata. He sent many embroidering threads to me into an exchange I prepared it for she a surprise packet. I show it then if the packet gets there to it, what I sent to she.


Wir trieben mit Kata Tauschhandel. Er sandte viele Sticken-Fäden an mich in einen Austausch ich bereitete es auf ihn ein Überraschungspaket vor. Ich zeige es dann, wenn das Paket dazu hierher kommt, was ich an ihn sandte.

6 megjegyzés:

  1. Megkaptam a csomagot, nagyon szépen köszönöm.Ugye hozzád is elért minden???

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szívesen küldtem , ha kell még csak szóljál ..tudod !
    Ha jön a posta írok majd .

    VálaszTörlés
  3. De szép szinek! Jó munkát hozzá!

    VálaszTörlés
  4. Megjött a csomika !!
    Nagyon szépen köszönöm !

    VálaszTörlés