2008. szeptember 17., szerda

Gyurmáztam/I played with plasticine /Ich spielte mit Plasticine













Nagyon nem megy ez nekem. Kész kínszenvedés :D Sokat kell még gyakorolnom, hogy valami szépet tudjak készíteni, de nem adom fel. Most ezeket hoztam össze. Próbálgattam a színkeverést és a különböző formákat.


I have to practise a lot yet in order for me to be able to prepare beautiful things from dough which can be baked.
I would like to prepare 15 pieces of rose. I hope for it they turn out better, than the current.


Ich muss viel dennoch, damit üben ich bin, schöne Sachen vom Teig vorzubereiten, der gebacken werden kann. Ich möchte 15 Stücke von vorbereiten stieg. Ich hoffe für ihn, den sie besser ausfallen, als der Strom.

11 megjegyzés:

  1. Mi ezekkel a baj? Szerintem jók lettek!

    VálaszTörlés
  2. Nem láttad a rózsát közelről :D
    Meg a házon is van még mit javítani.

    VálaszTörlés
  3. Most megnéztem mégegyszer! Még mindig nem látom rossznak:-) Egy kis festés, egy kis lakk és máris kész! Gyönyörködhetsz bennük:-)

    VálaszTörlés
  4. " These buttons you made " ?
    I am correctly enthusiastic!
    Much success further with buttons designers - it is so nice !
    ♥☼♥ Barbara ♥☼♥

    VálaszTörlés
  5. Nekem is tetszenek! Egyébként meg ismered a mondást: "Gyakorlat teszi a mestert!" :)

    VálaszTörlés
  6. Barbara!
    Thanks

    Phan!
    Legyen igazad! :)

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    A plasticine-re kerestem, így találtam a blogodra. Lenne egy-két kérdésem ezzel az anyaggal kapcsolatban, ha nem gond, hogy ezzel zavarlak pár sor erejéig. Nem találtam a mailcímed, azért írok ide. :)

    Szóval csak annyi, hogy 1. temperával színezhető-e ez a cucc? 2. kisüthető-e, vagy az egy másik fajta gyurma lenne? Egy kis szobrot szeretnék vkinek készíteni, csak nem tudom, mennyire marad majd meg épségben. :))

    Köszi, ha válaszolsz!

    És Boldog Karácsonyt!

    Barb

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Amit én használok az süthető gyurma.
    Ezt nem kell színezni, mert lehet kapni ezer féle színben. Sütés után nagyon megkeményedik, úgyhogy szobornak is megfelelő.
    Lehet venni levegőre száradó gyurmát is azzal még nem volt dolgom.
    Kreaboltban kérdezd meg, hogy melyiket ajánlják, ők jobban értenek hozzá :)
    Kellemes ünnepeket és sok ajándékot kíván
    Lilang :)

    VálaszTörlés