2009. január 20., kedd

UB madarak/ UB Birds


Az anyagot én festettem, eredetileg kicsit világosabbat képzeltem el háttérnek, de félve, hogy nem fogja meg az anyagot rendesen a festék tovább hagytam...
Jól néz ki együtt a madárka és a háttér.
Szürkés kékes borús téli délutánt idéz.

The first bird is ready.
I painted the fabric.
The birds retain the tree a winter afternoon.


Der erste Vogel ist bereit.
Ich malte die Substanz.
Die Vögel behalten den Baum ein Winternachmittag.

La primera ave está lista.
Pinté la sustancia.
Las aves retienen el árbol una tarde de invierno.

7 megjegyzés:

  1. Köszi Lilang a villámgyors választ! ...és hogy játszol velem! :o)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem tökéletes a háttér. Pont illik a téli hangulatú képhez!

    VálaszTörlés
  3. Hű, de gyorsan haladsz! Kettővel is egyszerre!
    Nagyon jó ez a kék háttér, bár én biztos megijednék még ilyenre hímezni, pont ehhez a téli képhez nagyon klassz. Várom a további fotókat.

    VálaszTörlés
  4. Muy simpatico se vera ese pajarito en el arbol amiga....
    Que tengas un buen dia.
    Cariños Odette

    VálaszTörlés
  5. Kicsit kékebb a háttért mint a képen.

    VálaszTörlés