2009. január 19., hétfő

Tralala Quaker




































Tegnap festettem fonalat és este nekiláttam. Eddig jutottam.
Csodás ez a minta és hihetetlen gyorsan lehet varrni.

I painted wine-red thread yesterday the quaker to a sample.
I started sewing the sample in the evening.
Plain to sew, will be ready quickly because of this.

Ich malte Wein-roten Faden gestern der Quäker zu einer Probe.
Ich fing an, die Probe am Abend zu nähen.
Ebene, um zu nähen, wird schnell wegen dessen bereit sein.

Pinté el hilo rojo como el vino ayer el cuáquero a una muestra.
Comencé a coser la muestra por la tarde.
Llanura para coser, estará listo rápidamente debido a esto.

12 megjegyzés:

  1. basszus te tényleg hihetetlen vagy nagyon gyorsan haladsz:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lesz, te meg eszméletlen tempóban hímzel. Hol veszed a villámtűidet?

    VálaszTörlés
  3. Amiga usted es muy rapida, y trabaja tan hermoso, espero que tenga un buen comienzo de semana, y bellos bordados.
    Besos Odette

    VálaszTörlés
  4. ejha! ez igen, megtetszet és már hímzed is, hipp-hopp és kész, ügyes vagy!(majd este mailek is, most másik gépen vagyok)

    VálaszTörlés
  5. Прекрасное начало!

    VálaszTörlés
  6. HŰ, de ügyes vagy!
    Mi készül belőle?
    Erről a festés témáról vennék tőled pár órát. :-)
    Élvezetes lehet saját festésű fonallal, vászonnal dolgozni.

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Én is csatlakozom az előttem szólóhoz, ha egyszer lenne kedved leírni, hogyan kell fonalat festeni, szívesen elolvasnám.
    Mindig amikor feljövök a blogodat olvasni, már előre izgulok, milyen újabb munkát fogok látni, és mindig sikerül meglepned valami széppel, amit öröm nézni :)

    VálaszTörlés
  8. Köszi a segítséget. Elolvastam, de van még ott a régi bejegyzéseid közt azt hiszem, amit érdemes lesz egyszer-kétszer-többször átfutni.
    Köszike. Puszi

    VálaszTörlés
  9. Kriszti!
    majd küldök a villámtűimből neked is. Kemény 10 ft volt darabja :D
    De nem ígérem hogy tudod is használni :D

    Thanks!

    Csajok! nincs mit :)

    VálaszTörlés
  10. Húúú! Ez aztán nagyon ígéretes, alig várom a folytatást!!!

    A fonalfestés csodálóihoz én is csatlakoznék, és szívesen lennék kisdiák... :o)

    VálaszTörlés
  11. Mi készül ebből a gyönyörű mintából. Talán valami kis terítő???

    VálaszTörlés
  12. Nem tudom mi lesz a mintából.
    Majd adja magát.

    VálaszTörlés