2009. január 15., csütörtök

Téli SAL/Winter SAL/


































Mutatom a téli SAL első részét.
Egyszerűen imádom. Tele van kékkel. Elég merész színeket használok de nekem így tetszik. Már alig bírom kivárni a folytatást pedig az csak 23-án jön...

I show it the winter SAL 1. part.
A lot are the blue colour.
I like the blue colour very much.
I wait for the next part.

Ich zeige ihm das Winter-SALZ 1. Teil.
Sehr sind die blaue Farbe.
Ich mag die blaue Farbe sehr viel.
Ich warte auf den folgenden Teil.

Le muestro la SAL de invierno 1. parte.
Mucho son el color azul.
Me gusta el color azul muchísimo.
Espero la siguiente parte.

7 megjegyzés:

  1. Szerintem addig sem fogsz tétlenül ülni egy sarokban...

    VálaszTörlés
  2. basszus ez tényleg gyors volt:D
    nagyon szép:)
    tényleg gyönyörűek a színek, ha lenne anyagom meg fonal én is csinálnám, egyszerűen imádni való:)

    VálaszTörlés
  3. Szép lesz, én még hozzá sem fogtam.

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  6. Jó az új fejléced.
    Nagyon aranyos lesz az új SAL képed.

    VálaszTörlés