2009. március 4., szerda

Festegettem/Own painting /Anstrich besitzen





Mostanában sokat festegettem, de nem volt elég fény ahhoz hogy mutassam.
Most rászántam magam és teszek fel pár fotót.
Ha valakit érdekelnek az anyagok vagy a fonalak írjon mailt és megegyezünk.

I show pictures from the fabric and the threads what I painted.
If interests write a mail then.

Ich zeige Bilder von den Substanzen und den Fäden, was ich malte.
Wenn Interessen einer Post dann schreiben.

Muestro cuadros de las sustancias y los hilos lo que pinté.
Si los intereses escriben un correo entonces.

29 megjegyzés:

  1. Huuuuuhaaaa! Gyönyörűek lettek!

    VálaszTörlés
  2. Jujj, de szépek! Colombus? mikróztad?

    VálaszTörlés
  3. Igen Colombus
    Nem nem mikróztam. :)

    VálaszTörlés
  4. Naaagyon kellemes színeket készítettél? Hol lehet columbus festéket kapni?

    VálaszTörlés
  5. Háztartási boltokban nézz körül.
    Nálunk 60ft ha kérsz szívesen veszek neked :)

    VálaszTörlés
  6. Hola amiga , me gustaria mucho saber como haces para pintar los hilos y las telas. estan hermosas, a veces es muy necesario el conocer estas tecnicas porque no siempre se encuentran los colores que nos gustan.
    Te dejo un abrazo muy cariñoso ...
    Odette

    VálaszTörlés
  7. De ügyi vagy!
    Én is mindig fehér anyagot veszek, hogy "majdmegfestem" de még nem mertem festeni. Régmúltban festettem ezt-azt, sosem lett jó. Várom a jóidőt és a természetes festékeket akarom kipróbálni pl: bodzabogyó, meg ilyenek. A természetest még nem próbáltad?

    VálaszTörlés
  8. A természetes festékekkel az a baj, hogy nem tartósak...
    Idővel fakulnak...

    VálaszTörlés
  9. Micsoda színkavalkád. Csodálatos mindegyik!

    VálaszTörlés
  10. nagyon szépek lettek, gratula!;o)
    a 60forintos ár nagyon szuper, amit én tudok ott majdnem 100:(

    VálaszTörlés
  11. Szia!

    Megkérdezhetem, hogy hogyan csinálod a festést?
    Hogy lesz olyan márványos hatású?
    Én nagyon kezdő vagyok ebben.

    VálaszTörlés
  12. Dominika!
    Ez nem márványos max gyűrött és foltos..
    Foltosakat csináltam.
    Márványozást még nem csináltam.

    VálaszTörlés
  13. Akkor azt, hogy csinálod, hogy foltos? Végül is arra vagyok kíváncsi, hogy hogy nem lesz az egész anyag egyszínű egységes. Mert én is foltosat szeretnék csinálni.

    VálaszTörlés
  14. You obtained very beautiful colors of the materials and the threads. ♥☼♥Barbara♥☼♥

    VálaszTörlés
  15. Those are so beautiful. You are very talented. Thanks for visiting me and leaving comment. Yu have a wonderful blog, I will be back

    VálaszTörlés
  16. Timic, én múltkor 160 (!!) forintért láttam a kreatív boltban... Egyébként a háztartási boltban itt is 70 körül van..

    VálaszTörlés
  17. The flosses and fabric are beautiful, what wonderful designs they will make. Your two WIP's, African Woman and the Vervaco, are looking so pretty too, nice progress.
    Sue

    VálaszTörlés
  18. Drága Ildikó!
    Előre is nagyon boldog névnapot, holnapra szép időt, sok puszit, apró figyelmességeket kívánok, hogy mosolygósan, szépen teljen a napod!

    VálaszTörlés
  19. Unikat!
    Nagyon szépen köszönöm :)
    Puszi :)

    VálaszTörlés
  20. Ranae!
    stitcherw!
    Barbara!
    Thank you!

    VálaszTörlés
  21. Nagyon boldog névnapot kívánok!

    VálaszTörlés
  22. Egy icipicit megkésve,Boldog névnapot kívánok!

    VálaszTörlés
  23. Ildi, gyere nézz be hozzám!:o)

    VálaszTörlés
  24. Ugye minden rendben veled, s nem betegeskedsz, mert én már hiányollak!

    VálaszTörlés
  25. Ok!
    Persze!
    Csak megijedtem, hogy te is lebetegedtél.
    Pusz.

    VálaszTörlés
  26. Szia, én is úgy gondolom, hogy megérdemelsz egy újabb blogos díjat tőlem is!

    VálaszTörlés
  27. Juj de szép szineket kreáltál!

    VálaszTörlés