2009. március 27., péntek

Ajándék/Giveaway


A nyeremény 3 saját festésű fonal és 3 saját festésű anyag a következő színekben: világos zöld, rózsaszín, barna .
Aki játszani szeretne az hagyjon itt egy üzenetet és a blogjában is tegyen említést a játékról.
A jelentkezési határidő: április 8.
(Ez még csak a kezdet )


The prize
3 own paintings thread
3 own paintings pattern (Panamka) 1 pink colour, 1 brown colour, 1 green colour
Write a remark if you would like to play.
Advertise the game on your blog.
Registration deadline April 8

Der Preis
3 eigener Bild-Faden
3 eigene Bild-Substanz (Panamka) 1 rosa Farbe, 1 brauner Farbe, 1 grüner Farbe
Schreibt eine Bemerkung, wenn Sie gern spielen würden.
Kündigen das Spiel auf Ihrem blog an.
Registrierungstermin am 8. April

El premio
3 propio hilo de pinturas
3 propia sustancia de pinturas (Panamka) con 1 color rosado, con 1 color marrón, con 1 color verde
Escribe un comentario si le gustara jugar.
Anuncian el juego en su blog.
Fecha límite de registro el 8 de abril

55 megjegyzés:

  1. Húúú, de klassz!!!! Én nagyon-nagyon szeretnék játszani!!! ;))
    Köszi!!!

    VálaszTörlés
  2. Naná, hogy jelentkezem. Ilyen szépségekre ne tenném?
    Jaj, de jó!

    VálaszTörlés
  3. Ennyi szépség egyszerre!
    Én is sorba állok érte:)

    VálaszTörlés
  4. Szeretnék én is beállni a sorba... :)

    VálaszTörlés
  5. Én is szeretnék játszani!!!

    VálaszTörlés
  6. Örülök, hogy tetszik az ajándék...
    Mindenki jelentkezhet :)
    Mint írtam ez csak a kezdet :)

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Én is szeretnék játszani!

    VálaszTörlés
  8. De jó is lenne, ha Fortuna mellém szegődne;)
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  9. Én is jelentkezem, mert szupi, amit készítettél!

    VálaszTörlés
  10. Szia!

    Én is szeretnék játszani:)

    VálaszTörlés
  11. Még sosem volt kézzel festett fonalam, talán most!? Jelentkeznék rá.

    VálaszTörlés
  12. Hűűű, de szeretnék ilyen fonalat... :)))

    VálaszTörlés
  13. Énisénis :) Imádom a kézzel festett cuccokat! :) Köszi, hogy játszhatok!

    VálaszTörlés
  14. Lánykoromban hímeztem utoljára... ha megnyerném, akkor újra hímeznék Én is szeretnék játszani, mert játszani jóóó! :D

    VálaszTörlés
  15. Engem is érdekelne, de mi a játék lényege? Vagy az meglepi? :)

    Szokott lenni ilyen máskor is?
    Homályosítsatok fel, még kezdő vagyok a blogolásban :)

    VálaszTörlés
  16. fantasztikus színek, fantasztikus ajándékok! Én is szeretnék játszani!!! :-)

    VálaszTörlés
  17. én is szeretnék játszani:o))))

    VálaszTörlés
  18. Én is szeretnék játszani, imádom az sk festett cuccokat! ;-)

    VálaszTörlés
  19. Jöhetek játszani én is? Annyira szépek ezek a "festmények"!

    VálaszTörlés
  20. Én is szeretnék ilyen szépségeket nyerni!
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  21. Én is játszanék, ha lehet.Bár most jártam itt először, de nem tudok ellenállni.

    VálaszTörlés
  22. Nagyon szép színek! Én is szeretnék játszani.

    VálaszTörlés
  23. Jujj, de szépek a nyeremények! beszállhatok én is a játékba?

    VálaszTörlés
  24. Nagyon szép ajándékok!
    Én is szeretnék játszani :)

    VálaszTörlés
  25. Sample

    Szívesen játszanék veletek.Csodás dolgokat alkottál.Szívesen varrogatnék velük.

    Itt olvashatod a bejegyzést.
    http://xsample.multiply.com/journal/item/68/68

    VálaszTörlés
  26. Én is, én is! Olyan szépek ezek a fonalak és vásznak! :)))) És ezekből sosem elég!

    VálaszTörlés
  27. Én is szívesen nyernék ilyen szépségeket! Játékra jelentkezem! :o))

    VálaszTörlés
  28. Minden játékosnak örülök :)
    A szerencse legyen veletek :)

    VálaszTörlés
  29. csatlakozom Kathához:D
    én is én is:D:D:D:D:D

    VálaszTörlés
  30. Én is szeretnék jelentkezni!
    Igaz blogom még nincs, de az oldalamra kiteszem a felhívásodat.

    Nagyon tetszenek a fonalak színei, hátha én leszek a befutó... :-))


    http://anyakuci.multiply.com/journal/item/14/14

    VálaszTörlés
  31. Én is szívesen játszanék! Na és persze nyerni is!:-)

    VálaszTörlés
  32. Én is szeretnék játszani! Na meg persze nyerni is. :D

    VálaszTörlés
  33. De szépek! :) Szeretnék én is sorba állni értük, hátha nekem kedvez a szerencse! :)

    VálaszTörlés
  34. Én is jöttem játszani:-)
    sofie.blog.nlcafe.hu

    VálaszTörlés
  35. Szia!
    én is jöttem játszani!!!! :)
    mikor lesz a sorsolás?

    VálaszTörlés
  36. Ha lehet, én is játszanék.

    VálaszTörlés
  37. Hi Lilang!
    Please include me in your giveaway!
    Thank you!!
    Hugs,
    Evik

    www.pudil.name/evik

    VálaszTörlés
  38. Szia! Én is szeretnék jelentkezni. Szuper lehetőség! Köszi

    VálaszTörlés
  39. A sorsolás április 9.én lesz :)

    VálaszTörlés
  40. Szia! Én is szeretnék jelentkezni a játékra és már ki is raktam a felhívást nálam is.

    VálaszTörlés
  41. Én is beszállok!
    Kiteszem a felhívást!

    VálaszTörlés
  42. szia

    beneveznék én is a játékra:)

    andi

    VálaszTörlés
  43. Szia! Először nem mertem, de győzött a kíváncsiság: jelentkezek én is játszani! És már tudom is, mit hímzek vele, ha enyém lesz ez a csokor szépség...

    VálaszTörlés
  44. Szia! Én is beállnék a jelentkezők sorába! Nagyon szépek a munkáid és a megnyerhető ajándék is!
    Ágó from Ágó varróműhelye

    VálaszTörlés
  45. Én is szeretnék játszani!

    VálaszTörlés
  46. Szia!
    Én is szeretnék jelentkezni a játékra!

    VálaszTörlés
  47. Én is szeretek játszani:-)

    VálaszTörlés
  48. Szeretnék játszani!

    VálaszTörlés
  49. Szia!

    Szeretnék én is játszani. Nagyon csábítóak a szép anyagok és fonalak. :)

    VálaszTörlés