2008. augusztus 27., szerda

Vásároltam/I bought /Ich kaufte





























Tegnap és ma nagyon belelendültem a vásárlásba. Elköltöttem sok sok magyar forintot. De végre van levegőre illanó filcem. Vettem még 3 keretet, szuper ötletem van ezekkel a keretekkel... majd meglátjátok Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Aztán vettem fehér és bézs aida hímzővásznat, rendeltem feketét is, de azt nem tudtak hozni. Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Vettem dekor filc anyagot is barna és narancs színben, ez a tűtartó belsejébe megy majd.
Hozzám csapódott még pár méter és szín a selyem szalagokból is és nagy örömömre kaptam 24-es tompta tűt is. Már régóta nem lehetett kapni a városunkban. Ez nagyon jó minőségűnek tűnik első ránézésre és az ára alapján, no majd megjátjuk.
Már régóta ki akartam próbálni ezeket a kis üveges textilfestékeket, de valahogy sosem jutottam el addig, hogy vegyek belőlük. Most hozzám költözött egy rózsaszín és egy kék vagy zöld vagy a kettő között Laughing Laughing Majd kiderül melyik színhez áll közelebb ha használom... Fonalat szeretnék festeni vele első körben aztán majd kipróbálom hímzővásznon is. Persze megvettem a fonalakat is amiken kísérletezek majd a Deka festékkel.
2 Varrógéptalp is a táskámba vándorolt, az egyik az anyag szélének a szegésénél segít, nem pöndörödik be az anyag széle, a másik pedig az egyenes varrást segíti, van rajta vezetőműanyag. Sajna semmilyen ferdepántozó cucc nem volt a varrógépesnél.
Ebben a városban semmi sincs... Kénytelen leszek egy pesti utat beiktatni, mert már sok minden kéne...
Vannak viszont szuper "gombok" (gyöngyök ezek de én gombként kezelem őket tehát gombok Laughing Laughing ) Vettem pár csomaggal belőlük is itt az ősz aztán a karácsony kelleni fognak az ajándékokra.


I went around our small city yesterday and today and I bought a couple of things:
Pearls (I use these for decoration then)
Aida substance
Textile paint
Threads (I will paint them with the textile paint)
Nominator felt
Dekor felt (into the inside of the needle holder)
Bands
Frameworks (you notice it then what I prepare from them)
Needle with a 24 size to reach after us rarely


Ich ging unsere kleine Stadt gestern umher und heute und ich kaufte ein paar Sachen:
Perlen (I verwenden diese für Dekoration dann)
Aida Substanz
Textilfarbe
Gewinde (I malen sie mit der Textilfarbe)
Nominatorfilz
Dekor glaubte (in das Innere des Nadelhalters)
Bänder
Rahmen (beachten Sie es dann, was ich aus ihnen vorbereite)
Nadel mit einer 24 Größe, zum nach uns selten zu erreichen

5 megjegyzés:

  1. :))) :)))
    Amint látom belelendűltél rendesen!!! :) De nem baj az,mert te ugy is okosan használod,illetve kihasználod,illetve felhasználod majd ezeket a dolgokat! Várom az alkotásaidat! Ahogy ismerlek nem váratsz sokáig.
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Ja és még annyit szerettem volna,hogy a te városod asszem nagyobb mint az enyém és mégsincs semmi? Akkor képzelj el engem! :(Hogy tudok szenvedni.

    VálaszTörlés
  3. Hát pont ez az kb a 13 legnagyobb város... elvárná az ember, hogy legyen ez.. az..
    Utálom, hogy mindig Pestre kell menni mindenért :S
    Hát hallod nem irigyellek téged...

    VálaszTörlés
  4. Hát belelendűltél!!!Sajnos nálunk is ez van, ha kell valami irány a nagy főváros.Csak az a baj,hogy 200km-re lakom tőle!

    Mágnescsík NAGYON ÉRDEKEL!!!

    VálaszTörlés
  5. Hát mondjuk én csak 80kmre lakom...
    Akkor én nem is szólok egy szót sem :D

    VálaszTörlés