2008. május 5., hétfő

Francialány/French girl /Französisches Mädchen




Na hát muszáj volt kipróbálnom a festett anyagot, így gyorsan belehímeztem egy kis csajszit :) Azért francia, mert egy francia lány blogjáról szedtem a mintát, ő készítette. Nagyon kis aranyos lett, leszámítva, azt, hogy az anyagnak nem ilyen az anyag színe (pedig direkt kimentem a szabadba fotózni). Az anyag az nem lilás hanem inkább erős ciklámenes, olyan mint az első egyszínű téglalap amit ehez a hozzászóláshoz csatoltam.
Az egyetnel problémám a képpel, hogy nem igazán értem, hogy mit tart a lányka a kezében.... Gondolkoztam már sokat, hogy mi lehet, de nem jutottam semmi értelmesre... Úgy érzem ez örök titok mard számomra.
Egy viszont bizos. Beleszerettem az anyag színébe, a mintába és a fonalak színébe is amit persze én festettem, egyszóval ez a gobelin az enyém lesz és mindennap nézegetem majd :)

8 megjegyzés:

  1. Lehet,hogy könyvet tart a kezében?Vagy a következő hímeznivalót??/na ez csak vicc.../

    VálaszTörlés
  2. Gondoltam én is könyvre, de ez olyan alaktalan valami, hgoy nem hasonlít semmihez :)
    Majd mindenki azt gondol róla amit akar :) Így legalább mindenkinek egyedi lesz valahol a kép.

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Minden elismerésem a Tied, nagyon szépeket alkotsz, és főleg villámgyorsan!!!
    Jó figyelni, ahogy mindig előrukkolsz valami újdonsággal, nagyon inspirálóan hat az emberre!!!

    Az anyagokat és a fonalakat mivel festetted? Leírhatnád a folyamatát, a technikát, biztos érdekel még másokat is rajtam kívül.
    Nekem is meg kellene majd festenem egy anyagot kékre, mert több olyan mintám is van, amit királykék alapra kellene varrni.

    VálaszTörlés
  4. Szia Dettig!
    Már keresni akartalak, hogy mi a helyzet nálad :)
    Elkezdted, már a hattyús gobidat?
    A festés pofon egyszerű, majd holnap leírom, hogy is csinálom én is hogy is kéne csinálni :)

    VálaszTörlés
  5. Szia Ildikó!

    Nagyon szép lett a Francia lányos képed. Én megmondom mit tart a kezében. Egy ilyen hölgy, csak is legyezőt tarthat.
    Még nem olvastam vissza mindent, most bepótolom.

    Hugi

    VálaszTörlés
  6. Hugi igazad lehet! Ez tényleg legyező lesz :) Én miért nem gondoltam erre? :D

    VálaszTörlés
  7. Hát már megint csodálatosat alkottál,nagyon gyorsan ! Szerintem is a legyezős variáció lesz a megoldás! ;-)

    Szuper ügyes vagy!!!

    VálaszTörlés