2010. február 8., hétfő

RP Il Bosco Di Bengtsson


Ilyen lesz:



Már régóta tetszenek az RP minták, ezért elhatároztam, hogy ez az év az RP éve lesz. Szeretnék minék több ilyen mintát kivarrni idén.
Az Il Bosco Di Bengtsson az első amit ettől a tervezőtől készítek.
101x540 öltés. Szép hosszú képecske, de haladós is egyben.
Sötét (csúnyán mondva libafos :D ) zöld színt választottam a képhez, mert szerintem az eredeti fehér olyan semmilyen. Sokat gondolkoztam a színváltoztatáson, mert hát a tervező mintáinak 90% a megadott színekkel teljes és bűn változtatni rajta, de ebben az esetben szerintem előnyére válik a képnek a változás.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lesz! Kiváncsian várom, melyik RP mintákra esik majd a választásod az év során.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép! Ügyes vagy, ezért ajánlottam neked egy díjat. Kérlek nézz be hozzám.

    VálaszTörlés
  3. Nekem az eredeti fehérben is tetszett, de bevallom a te színválasztásod is nagyon nagyon szép.
    Imádom én is az RP mintákat, s ez tényleg egy különlegesen szép darab.

    VálaszTörlés