2008. december 16., kedd















































Ajándékot kaptam Hugi-tól karácsonyra.
Varrt nekem egy blúzt ami nagyon tetszik.
Kaptam tőle egy dobozt benne sok sok hasznos holmival... cérnákkal kis szütyőkkel ( az egyiket kineveztem telefon tartónak) bobinákkal. Lesz mire tekergetnem :)
Nagyon szépen köszönöm az ajándékokat.
Puszi értük.


I received a gift Hugi onto Christmas.
Sewed a blouse for me that very much likes.
I got a box with threads with little pouches ( I appointed one telephone for a holder).
I say thank you for the gifts very nicely.
Kiss


Ich erhielt ein Geschenk Hugi auf Weihnachten.
Genäht mag eine Bluse für mich so sehr viel.
Ich bekam einen Kasten mit Fäden mit kleinen Beuteln (ich ernannte ein Telefon für einen Halter).
Ich sage Dank Sie für die Geschenke sehr nett.
Kuss

5 megjegyzés:

  1. Boldog vagyok, hogy örömöt szerezhettem.
    A blúzt, jó lenne látni rajtad is!!!
    A zacsikat azért küldtem, hátha a családodban valakinek apróságot szeretnél adni ajándékba. Kis bizsu, rúzs, körömlakk, vagy hasonlók.Azért jó, mert fel akaszthatod a fára és a megajándékozott keresgélheti. Így a csomagolás is egyszerűbb.

    VálaszTörlés
  2. Ilyen dobozom nekem is volt! Nagyon szerettem benne tárolni az apróságaimat!
    Nagy bummm! Eltalált egy hógolyó! Bocsi:)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Megérkezett a PIF ajándékom, nagyon szép lett, nagyon szépen köszönöm! Sajnos beteg vagyok, még nem volt erőm fényképezni, de ha jobban leszek teszek fel képet a blogomba.
    Még egyszer köszönöm!!!!

    VálaszTörlés
  4. Lilang, légyszíves írd meg email-ben a címed, hogy a PIF ajándékodat küldhessem.
    Köszi

    VálaszTörlés
  5. Valika!
    Nagyon szívesen.
    Jobbulást

    VálaszTörlés