2008. július 15., kedd

Mamáéknál jártam..../I visited a mum /Ich besuchte eine Mama




















Segítettem nekik a ház körül és idő közben szóba jött a jótékonysági téma. Meséltem mamának az ügyről és a terveimről. Nagyon boldog volt, hogy végre elkezdek varrni ( ő gyerekkora óta varr, köt és horgol ruhákat) és mikor mondtam, hogy anyagot gyűjtök a munkáimhoz nagy örömmel vezetett be a kis kincses szekrényéhez. Vagy egy órán keresztül szedegette ki a különböző színű és formájú anyagokat. Persze ahogy előkerültek a kincsek egyből beindult az ötletáradat is, úgyhogy nagyon jól szórakoztunk. Mikor már a 3. nagyméretű szatyrot pakolta nekem tele a féltve őrzött rongyaival, mondtam neki, hogy elég lesz, mert nem bírom elvinni. Ekkor ő közölte velem, hogy a farmereket még nem is láttam és van még sok sok szépsége. Majdnem hanyatt estem... Nem gondoltam volna, hogy mamának egy egész kereskedése van otthon dugiban
Ráadásul ezek a rongyok több mint 20 éve pihennek a szekrényben, ezért egyedi darab mind egytől egyig....
Jelenleg a második adagot mosom a gépben és lesz még legalább 2. Közben pedig nézegetem simogatom őket és tervezgetek...
Boldog vagyok
Fotóztam pár anyagot közelről... ízelítőül.

4 megjegyzés:

  1. Ennyi anyag láttán én is BOLGOG lennék!Mondjuk nem panaszkodom,mert nálam sincs anygból hiány de ezek még elférnének a szekrényemben...Szerintem lassan jöhet a varrógép és utána csak tátjuk a szánkat a csodálatos alkotásaidtól...

    VálaszTörlés
  2. A varrógép azért várat magára, mert a bolt ahonnan veszem nyári szabadság miatt bezárt és csak 28-án nyit...
    Még a héten megnézek egy másik helyet, hátha ott is van...
    Hát az tuti, hogy van pár olyan ötletem amin elcsodálkoztok majd. Nagyon egyszerű dolgok, mégis roppant mutatósak.

    VálaszTörlés
  3. Neked mindíg jó ötleteid vannak! És ezekből a "rongyokbó" tuti klassz dolgokat fogsz kreálni! :)
    Már ismerünk! :))

    VálaszTörlés